Adina Nyström

2010-12-26
15:59:00

Tänk Att Stå Ensam Kvar

I torsdags vid den här tiden satt jag och Anna vid min dator och gick igenom mina gamla mappar. Vi hittade då en mapp med gammal svensk rap, det följde till att vi satt och trallade och skrattade över hur väl man kunde vissa låttexter trots att man inte hört dem på år och dar. Jag gick då in på youtube.com och hittade denna låt. Idag är det 5 år sedan den stora katastrofen skedde i Thailand. Jag lider med er alla som förlorade någon. Jag hade turen att få behålla alla i min närhet.


An2n & Affe - 26 december  


Kommentar:
#1: Maja

Gud vilken vacker text <3

Jag kommer ihåg när hon "Sofija" var populär, alla kunde verkligen hennes texter. Jag var ganska depriemerad ett tag och då lyssnade jag jätte mycket på henne, nu lyssnar jag ALDRIG på henne. Depp-texter är inget för mig ^^

Puss<3

2010-12-26 @ 18:24:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: