Adina Nyström

2010-12-26
22:59:52

Middag Hos Mormor Och Morfar
Skulle rida Funi idag, men när jag kom till stallet och läste i riddagboken såg jag att Kristin redan ridit. - Det måste ha blivit ett missförstånd. Jag tog istället ut Gabriel och tänkte böja honom på banan, när han inte kunde trava på volt för att han var för stel hoppade jag av och longerade honom på en liten volt, galopperade en hel del också. När han skötte sig bra hoppade jag upp och red små volter i trav. Nu gick det bättre så jag avslutade.
Efteråt kom pappa och hämtade mig, jag övningskörde i svartmercan som var manuell låda, det var svårt, men gick bra tillslut. Åt middag hos mormor och morfar, söndagsstek, potatis och brunsås. Gott! Nu sitter jag och ser på Arn - Tempelriddaren. Arn är en helt underbar film!


Kommentar:
#1: Linnéa

Vet inte om du redan skrivit det, men kan inte du göra ett inlägg med info om dig/Funi ev andra hästar du rider ibland? Känns som att jag behöver lite mer koll haha :D

2010-12-26 @ 23:54:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: