Adina Nyström

2010-08-08
19:05:22

Imagine There's No Heaven

Bild på Funi, tagen i början på Juni. 

Funi från slutet på Juli

Idag hade jag vattenträning med Funi då det regnat en hel del idag. Jag lärde honom att man inte kommer undan genom att gå på sidan, om han inte gick i så ryggade jag i honom så alla hovarna stod i pölen och lät honom stå där till jag sa någonting annat. Tillslut lärde han sig och kunde till och med trava igenom en stor pöl som han knappt gick i från början. En duktig hest! Han var lite orolig över att ridas själv på nytt ställe, men det var bara i skritten då han inte hade så mycket att tänka på.
Vi tävlade även lite när vi skulle tillbaka till hagen, jag sprang och han travade allt vad han kunde bakom mig, men han kom inte om mig! Nejnej.. Haha. Min söting..!

Kommentarer:

Sv: Haha, tack så mycket!



Gud vad söt han är! Hur gammal? :)

2010-08-08 @ 21:17:57
#2: Matilda

Vad fin häst =D

2010-08-13 @ 20:52:23
#3: Anonym

Jättefina bilder! :)

2010-08-16 @ 17:36:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: