Adina Nyström

2010-08-12
23:21:35

Home

Igår dag, kväll, natt, idag morgon, dag hade jag besök av några kära vänner då jag fyllde år i måndags. Vi gjorde god mat, åt tårta, badade, lekte mörkerkurragömma med dunk och massa massa mer. När solen gått ner låg det ett jättevackert sken över viken att jag bara blev tvungen att ta några bilder på. När vi tröttnade gick vi allihop och sov i vardagsrummet på madrasser. Massa skratt och prat innan vi kunde få ro om kvällen och somna. Men mysigt var det allt!
På morgonen dukade vi upp med en festlig frukost, våfflor, bake-off bröd och massa sallad och annat gott. Efter det drog vi ner till våran grop och såg några festliga filmer. Jag grät än en gång till Air Bud och Elli fick trösta mig. Våra grannar droppade även in med jordgubbar som vi rensade och åt med glass och nybakta muffins! Det var nog höjdpunkten under tiden de var här.


Kommentarer:

Sv: Haha, eller hur? ;)



Grym bild!

2010-08-13 @ 10:55:21

jätte fin bild!



sv; Tack så jätte mkt ^^

2010-08-13 @ 16:09:22
#3: sofia

sv; tja jag kan inte ha mycket längre eftersom då ka jag inte stå upp i lätt sits då jag red cavaletti:)

2010-08-13 @ 20:40:12
#4: Linnéa

Sv; Tack! Just den bilden när bakrunden är suddig och han är skarp var bara en slump tack vare vädret, det var halvmörkt så det blev länge slutartid :) Annars brukar jag köra så att man tar flera bilder under ca 2sek så brukar någon bli skarp x)

Redigerar i photoshop elements 4.0 ^^

2010-08-13 @ 21:27:33
#5: Linnéa

Sv; Blev inte speciellt seriöst eftersom han var okoncentrerad efter rymningen (jag också iofs xD)

2010-08-14 @ 15:42:42
#6: Maja

Nu är jag hemma igen, har saknat dig enormt mycket ska du veta <3

Gud, låter som om du har haft det jätte bra, jag har haft det toppen, men slarvat lite med maten, och ridit mycket så vikten har gått neråt, det vet jag. Men nu tar jag nya tag igen, för jag ska vinna!

Massa kramar<3

2010-08-14 @ 15:57:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: