Adina Nyström

2010-08-01
17:51:34

Higher

I veckan var jag på hopptävling med min kusin, haft campingparty i stugan och badat. Det blev inte så mycket fotografering faktiskt så jag kan tyvärr inte bjuda på några bilder från helgens aktiviteter. Men på hopptävlingen var kameran såklart med. Frida red LD+5 för D-ponnys, dvs 85 cm och LC, dvs 90 cm. 1 nedslag i LC men felfri i andra, så hon var väldigt nöjd! Jag och Anna köpte varsitt par med ridsockar som jag ska inviga på tisdag, vi ska nämligen börja rida Funi nu, efter 2 månaders vila, underbart!

PSSST! Om du vill se alla bilderna från hoppningen, kolla här


Kommentarer:
#1: Alma

sv; Jaa:D Jag får hoppas det =) men nu känns det inte lika illa som det gjorde förut ;D

2010-08-01 @ 17:55:21
#2: Lova

Fina bilder :-)

2010-08-01 @ 18:10:39
#3: Tove

Jättefina bilder du har, måste jag säga! Och tack för alla gulliga kommentarer :D Tänkte svara på din fråga ang. kontrast;

Jag försöker att inte lägga på för mycket i efterhand, eftersom det ser så 'fejkat' ut :) Jag vet inte riktigt vilken bild du syftade på, men överlag gör jag endast redigering av kurvor :) Sen är vissa kraftigare än andra :D



Måste säga att jag fastnade för din bild, med en fjäril på (typ den ovan, tror jag)! Riktigt bra! Det är så himla svårt att fånga dem på bild, hihi :D <3

2010-08-05 @ 19:34:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: