Adina Nyström

2010-08-24
20:05:05

Fri Som En Fågel!

Dagarna på Friufts har varit bra! Idag hade vi våra första lektioner, genomgångar hit och dit, berätta vad man kan och välja mattekurs. Klassen är bra, vi känner inte riktigt varandra än men bara på två dagar har vi gått från klarhet till klarthet, kul! Vi lär gå vidare imorgon med fler genomgångar i NK (Naturkunskap?), Historia och fler genomgångar om våran resa till Abisko som går av stapeln om endast 7 dagar.
Nu ska jag se Fångarna på Fortet!


Kommentarer:
#1: Maja

Härligt att du trivs ! :D Och jag ska berätta en väldigt cool sak för dig, just nu sitter jag ner, sitt-tiden är slut(var uppe ca 10-15 min emellan) sedan satte jag mig ner igen :D <3

Är så fucking stolt över mig själv va, jobbigt är det och äs skriker, men jag sitter kvar :D

Puss<3

2010-08-24 @ 20:53:13
#2: Anonym

Härlig blogg !

Intresserad av foton?

- Bidra då i min fototävling !

2010-08-25 @ 19:19:45
#3: Maja

Gud, det vore en ära om du visade min blogg. Skulle jättegärna vilja det, så du får mitt fulla tillstånd att göra vad du vill :)<3

Puss och tack för allt <3

2010-08-25 @ 20:25:48
#4: Maja

Boken jag ska läsa är Mattillåtet, skriven för personer med äs. Jag tror att den kan hjälpa mig enormt mycket och jag har bara hört bra saker om den :)

Puss<3

2010-08-26 @ 21:18:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: