Adina Nyström

2010-08-28
13:11:48

Because The Night


Bilderna är tagna en natt när jag såg från balkongen den vackra månen, men jag fastnade för kajen istället.

Veckan med frilufts har inneburit en hel del långa dagar, matcher och träningar och ingen tid över för fotografering eller bloggning tyvärr. Klassen är trevlig och vi har fått springa runt med alla böckerna i väskan hela dagarna. Väskan vägde 4.6 kilo på torsdagen bland annat. Böcker, pennor och annat skolmaterial har inhandlats, vi handlade kläder och sovsäck inför Abisko på Hägglunds  Äventyrsbutik i Luleå i onsdags då vi ska vandra runt bergen och sova i tält i Abisko. Nu är packlistan klar och allting utom maten inhandlad och väskan ska packas.
Nästa vecka har vi fått våra skåp så vi kommer inte behöva bära på 5 kilo böcker utan vi kan packa skåpet fullt istället, SKÖNT!
Just nu sitter jag i stugan och tar det lugnt. Ikväll blir det att prova packa väskan, blåsa upp liggunderlaget och prova alla andra funktioner som man måste veta hur det fungerar till på onsdag.


Kommentarer:
#1: Maja

Oj oj, fullt upp här ser jag! :D

Det verkar som att du trivs väldigt bra och det är jag glad för, kan säga att jag också trivs väldigt mycket men har ett uselt schema tyvärr...

(Såg i en tidigare kommentar att du ville länka till ett av mina inlägg, såklart att du får det. Det vore bara en ära för mig :D)

Hoppas allt är bra med dig!

Puss<3

2010-08-28 @ 17:45:39
#2: Emelie

Hej. Fin blogg du har :)

Såg att du hade kommenterat på DDB om hur man får upp "Kommentarer" upp under Inläggsrubriken, tillsammans med datum och tid.

Jag har försökt göra som du skrev. Jag får upp texten "Kommentarer" men länken försvinner, så det går inte att kommentera. Snälla kan du hjälpa mig med detta? :)

2010-08-29 @ 16:23:45
#3: Emelie

P.S - Skicka gärna ditt svar hit. För nu går det inte att kommentera :S

2010-08-29 @ 17:05:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: